Tagarchief: klanten

3 manieren die je helpen om gebruikers te betrekken in het ontwerpproces

Noem het participatie, noem het gebruikersonderzoek. De essentie van deze termen is dat de gebruiker wordt betrokken in het ontwerpproces van (bijvoorbeeld) interieur. Het doel van het betrekken van de eindgebruiker is een ontwerp dat beter aansluit op de eindgebruiker en/of draagvlak bij de gebruikers. Maar hoe doe je dat dan? Hieronder 3 dingen die mij helpen om een participatie traject goed voor te bereiden. Lees verder

Pin It

Hoe ontwerp je een klantvriendelijke ontvangsthal?

Ontvangsthallen zijn er in heel veel soorten en maten. Iedere context is anders, maar in essentie draait het om één ding bij een ontvangsthal: ontvangen worden. Wat is daar belangrijk bij? Volgens mij gaat het er om dat de klant of relatie zo snel mogelijk in contact komt met een medewerker van de organisatie. Hier kun jij als interieurontwerper ook je steentje aan bijdragen. Lees verder

Pin It
Mensen associëren luxe inrichting met een goede kwaliteit eten

door een goed gekozen restaurant interieur smaakt je eten beter

Je bedoelt zeker dat door een goede kok je eten beter gaat smaken? Nee. Eten gaat echt beter smaken als je interieur goed gekozen is. Dit heeft alles te maken met verwachtingen van de klant. Lees verder

Pin It
gebruik social proof om meer klanten aan te trekken

Meer gasten in jouw restaurant door klanten zichtbaar te maken

Door er voor te zorgen dat je klanten zichtbaar zijn voor voorbijgangers, trek je meer klanten. Mensen kijken namelijk naar wat andere mensen doen. Als ze veel mensen in jouw restaurant zien, geeft dat vertrouwen, waardoor ze sneller geneigd zijn om ook naar binnen te gaan. Lees verder

Pin It